Narmanlı

Distribütörlük

Distribütörlük

CERRUTI 1881

KİMLİK

Antonio Cerruti tarafından Biella’da ilk dokuma atölyesinin tasarlanmasından bu yana bir yüzyıldan fazla zaman geçmiştir. Bir yüz yıl içerisinde Cerruti destanı inşa edildi. Fakat bu aslında markayı geliştiren kurucuların torunu Nino Cerruti ile oldu. Başarı için gerekli olan tüm içerikler yerli yerindeydi; tekstil endüstrisinin kalbinde bir atölye, geçmiş zamanlara ait zanaat ve hatırı sayılır derecede incelikli tamamlamalar. 1957 yılında Nino Cerruti erkekler için bir hazır giyim koleksiyonu piyasaya sürdü. Bu dünyada hükmünün geçerliliğini ölçmek için ısmarlama olarak yapılmış gerçek bir devrimdi. 1967 yılında aile atölyesinin tasarlandığı güne bir armağan olarak “Cerruti 1881” markası doğdu. Şirket daha sonrasında tam anlamı ile yeni bir boyut kazandı, hızlı bir şekilde uluslar arası bir grup haline geldi ve kendisini Paris’in Madeline ilçesinde kurdu, ana merkezi Place de la Madeline No: 3 de özel bir konağı eline tutmaktadır ve markanın tarihi mağazası da Rue Royale No: 27 de yer almaktadır. Bugün marka erkekler için kot, gündelik giyim, deri malzemeler, ayakkabılar, saat ve mücevher, çorap, erkekler ve bayanlar için parfüm gibi hem hazır giyim hem de ısmarlama koleksiyonlar satmaktadır. Bir gözlük koleksiyonu ve erkekler için bir kravat ve eşarp koleksiyonu ve malzemeleri yazmaya adanmış bir koleksiyon “Cerruti 1881” dünya markasını tamamlamıştır.

DÜNYA VE SİTİL

Zarafet, lüks ve kalite, günümüzde stili baş referans haline gelmiş olan Evin ana sembolleridir. Onun inşa ettiği şöhret Hollywood’un kalbini kazandı ve Nino Cerruti’nin yaklaşık olarak 90 filmde en büyük yıldızları giydirmesini veya soyundurmasını sağlamıştır. Onun başarısı açık bir biçimde tasarımları ve teknoloji yakın bir biçimde birbirleri ile ilişki içinde olan markanın kurucusunun felsefesi ile açıklanabilir. Her zaman tekstilde yeniliklerin ön planında, öncü ve zamansız bir biçimde “Cerruti 1881” stili kendisine ait bir sınıfa sahip olmuştur: hafif, akıcı, kusursuz. Tasarım anlayışı ve yapay kumaşlar için sürekli artan araştırmalar markanın doğal zarafetine katkıda bulunmuşlardır.

AMAÇ
En zarif kişi olarak görünmeyi umursayan ve kumaşın kalitesi ve tamamlayıcılar kendisi için önemli olan erkekler ve kadınlar.

KONUM

Bugün, marka İtalyan geleneksel lüks giyim üretimini tipik Paris moda evi modernliği ve zarafeti ile birleştirmektedir. Tamamlamadaki detay ve kumaşlar üzerinde yapılan araştırmalar onu sabit bir biçimde lüks mallar dünyası içerisinde itibar sahibi bir marka yapmıştır.

 

VİZYON

18CRR81 CERRUTI günlük şehir kullanımı için, ağırbaşlı ve güncel son kullanıcıyı hedefleyen, uluslar arası ve sade gayrı resmi bir stil arayan tasarım kot koleksiyonudur.

MARKA DEĞERLERİ

  • Uluslar arası miras
  • Zarafet ve saflık
  • Kalite
  • Ağırbaşlılık
  • Çağdaşlık

KULLANICI PROFİLİ

  • Kendi markasına, kendi mirasına ve değerlerine bağlı olarak